Tinggal lagi cuma untuk diasah dan dikedepankan. Kepakaran kami adalah di dalam merungkai rahsia tarikh lahir untuk megetahui kekuatan dan kelemahan serta potensi diri anda.


Kenali Potensi Diri Melalui Rahsia Tarikh Lahir

Juga ada kaitan dengan Menteri Pertanian dan Siri Spanar Jaya.

Potensi tarikh lahir. Potensi berbeza untuk setiap manusia dari segi tarikh lahir. Tahniahkerana anda berada di garisan permulaan didlm perjalanan utk mengenal kekuatan kelemahan peluang ancaman diri sendiri atau sesiapa yg anda kehendaki utk membina strategy bagi meningkatkan potensi diri anda Anda tidak di ciptakan GAGAL. Sila semak entry pasal ni senada dengan pandangan mufti ulamak arab dan ulamak antarabangsa.

Rahsia Tarikh Lahir Dan Potensi Diri. Potensi tarikh lahir ini dalam istilah lain ia dipanggil sebagai human behaviour sciences atau human profiling. Secara jujurnya ini bukanlah kali pertama aku mempelajari.

1 Kaedah Asas Pengiraan Tarikh Lahir. Sekadar satu konsep untuk memudahkan mencari jalan keluar sesuatu masalah atau persoalan. Kepakaran kami adalah di dalam merungkai rahsia tarikh lahir untuk megetahui kekuatan dan kelemahan serta potensi diri anda.

Newer Post Older Post Home. Sabda Nabi Muhammad SAWBarang siapa yg mengenal dirinya akan mengenal Penciptanya. Contoh tarikh lahir Lia ialah 761992.

Tujuannya untuk memahami potensi anda memahami kapasiti seseorang dan memaksimakan potensi anda untuk kekayaan kebahagiaan dan kesejahteraan hidup anda. Anda tidak di ciptakan GAGAL. Laporan Rahsia Tarikh Lahir ini pasti akan dapat membantu anda untuk mengetahui rahsia diri dan potensi diri anda melalui tarikh lahir dan mencapai ketepatan sehinga 95.

Kaedah ini adalah ikhtiar dalam mengenali diri untuk dibina ke arah yang lebih baik. Buat apa aku nak buat kelas macam tu kalau ia menuju ke aah syirik dan tahyul. Share to Twitter Share to Facebook Share to Pinterest.

RAHSIA TARIKH LAHIR akan memainkan peranan sebagai Paksi untuk mengimbangkan kehidupan seseorang dalam mencapai kebenaran diri self-actualization. Sebenarnya apa yang PM nak ketengahkan disini adalah cara metafizik bagaimana mengenali potensi diri dengan menggunakan tarikh lahir anda. Juga ada pola 83 tentang mistik dan pola 7596 kekayaan.

Tahniahkerana anda berada di garisan permulaan didlm perjalanan utk mengenal kekuatan kelemahan peluang ancaman diri sendiri atau sesiapa yg anda kehendaki utk membina strategy bagi meningkatkan potensi diri anda Anda tidak di ciptakan GAGAL. Ilmu tarikh lahir inilah yang dipanggil. Bukan hanya kajian keatas beratus manusia tetapi berbilion manusia.

Jadi cara nak kira. Biar yang pakar. Setakat yang saya faham ia bukan menilik nasib.

Ramai orang yang berjaya di luar sana menggunakan tips ni untuk kenali potensi diri mereka sendiri dan akhirnya berjaya. Sila PM Tarikh Lahir. Potensi Diri Tarikh Lahir.

Kenali potensi diri melalui rahsia tarikh lahir. Sabda Nabi Muhammad SAWBarang siapa yg mengenal dirinya akan mengenal Penciptanya. At February 16 2017.

Kenali Potensi Diri Pages. Petak tarikh lahir ada potensi sebagai puteri walaupun hanya lakonan tetapi potensi tetap ada. 3 Memahami nombor kombinasi dalam piramid tarikh lahir anda.

Youtube ini memberi Informasi tentang Product Tupperware juga memaparkan aktiviti seharian Pengasas Team Power Yang menjalankan perniagaan secara Online menj. Rahsia Tarikh Lahir Bismillahirahmanirrahim. Atau anda nak tahu potensi diri pasangan atau rakan anda maka gunakanlah tarikh lahir diaorang jangan guna tarikh lahir anda pulak.

Jadi kita gunakan kajian daripada fenomena sebenar sebegini sebagai panduan dalam kehidupan kerjaya atau bisnes. Kaedah ini mengenal pasti corak sesuatu kejadian yang berlaku dan watak seseorang. Kalau jumpa part kelemahan tu dan rasa macam tak suka atau tak nak ada pada kita kita berusahalah.

Jadi untuk hari ini Lia nak kongsikan ilmu yang sangat mahal kepada anda semua iaitu namanya Mengenali Potensi Diri Melalui Tarikh Lahir. KENALI POTENSI DIRI. Saya amat cetek ilmu ini.

Arya Putra June 23 2011 at 1246 PM. Namun semua potensi ini perlu kita fahami sebesar mana potensi kita dalam 10 aspek utama ini. Kenali potensi diri melalui rahsia tarikh lahir.

Aku rasa entry aku berakal kot. 761992 34 34 7. Hubungi kami hari ini.

Nabi tak dapat wahyu stright dari langit tapi takde ajar pun nnak kaji POTENSI diiri dari tarikh lahir. Sains Metafizik - Laporan Ringkas Rahsia Tarikh Lahir Kuasa Nombor PAKEJ HEBAT. Jadi kita gunakan ciri-ciri.

Pakej Laporan Ringkas Rahsia Tarikh Lahir Percayakah anda bahawa dengan TARIKH LAHIR kita boleh mengetahui pelbagai rahsia. Rahsia Tarikh Lahir Dan Potensi Diri. Kenali potensi diri melalui rahsia tarikh lahir.

Daripada nombor itu anda akan dapat mengenali potensi diri dan tahu apa kekuatan anda dan ianya adalah hasil kajian oleh Yang Berbahagia Dato Dr Fadzilah Kamsah. Menurut Dato Fadzilah Kamsah kajian metafizik ni 95 betul. Sabda Nabi Muhammad SAWBarang siapa yg mengenal dirinya akan mengenal Penciptanya.

Tafsiran personaliti dan potensi diri melalui tarikh lahir ini adalah dibuat berdasarkan kepada ilmu Sains Metafizik. Cara Pengiraan Rahsia Tarikh Lahir Sebagai contoh kami ambil tarikh bayi yang lahir pada 21 Mac 2012 dalam pengiraan rahsia tarikh lahir seperti di. Rahsia Tarikh Lahir dan Potensi Diri Siapa nak tahu rahsia tarikh lahir dan kaitannya dengan potensi diri.

2 Huraian Nombor Asas Untuk Mengenali Karektor Perwatakan. Apa yang menariknya setelah kita mengira kod-kod energi ini berdasarkan tarikh lahir kita kita dapat tahu potensi diri kita. Dengan menggunakan Metodologi ini anda boleh membantu diri anda untuk membongkar potensi yang tersembunyi serta memahami diri anda serta orang tersayang dengan lebih baik.

Siapa sangka bahawa kita boleh mengenali diri melalui tarikh lahir kita sendiri melalui kaedah sains metafizik. Manakah potensi yang lebih dominan antara. Konsep Sains Metafizik kajian penyelidikan melalui sains kelakuan manusia secara kaedah saintifik menjelaskan realiti kajian semulajadi manusia di luar rangka fizikal yang nyata.

Sila PM Tarikh Lahir. Kaedah yang digunakan adalah hasil dari kajian yang dilakukan sejak beribu-ribu tahun dahulu. Cara untuk kira tarikh lahir anda ialah dengan menambahkan semua angka dalam tarikh lahir anda sehingga bagi dapat satu nombor yang terakhir.

Kat dalam buku tu pun ada juga mengajar dan memberi rujukan metafizik tarikh lahir dan nombor kombinasi yang kita cenderung sikap semulajadi. Dapatkan buku berikut sekarang. Seminar Amazing Rezeki oleh Amazing Success.

Yang mana mungkin sebelum nie kita tidak sedar atau separa sedar bahawa potensi itu ada dalam diri kita. Ia bukan bentuk kepercayaan seperti Agama tetapi ia hanyalah sebentuk kajian sahaja. Gerhana adalah titik PERALIHAN kehidupan.

Inilah ungkapan sebenar bagi kehidupan kitaberdasarkan kajian metafizik atau lebih juga dikenali kajian tarikh lahir mendapati setiap manusia mempunyai potensi Dan fungsi tertentu. Secara asasnya ianya adalah pengiraan nombor berdasarkan tarikh lahir anda. Biar saya kongsikan di sini cara kira-kira metafizik tarikh lahir kita.

Bukan semata kerana ingin mengetahui kelebihan dan kekurangan yang ada dalam diri malah boleh perbaiki segala kelemahan dan kekurangan. Potensi Diri Rahsia Tarikh Lahir.


Rahsia Tarikh Lahir Tun Mahathir Mamanadia Com